Mitä rakkaus on? Onko se jotain syötävää? Onko rakkaus todellista? Ja miksi minä synnyin tähän julmaan maailmaan, kun muualla olisi varmasti parempaa elämää? :D

Moulin Rouge tuli katsottua. 

Mua ärsyttää, kun mä en saa ajatuksiani ylös koneelle. Ne on niin fiksuja ja kauniita, mutta kukaan ei tiedä sitä, kun mä en pysty ilmaisemaan niitä.

Mä muistan kun mä katoin Titanicin pienenä. Ensimmäistä kertaa. Mainoskatkolla kun kaikki oli vielä hyvin, äiti ehdotti mulle että me mentäis jo nukkumaan. Me tietenkin haluttiin kattoo elokuva loppuun.

Jack kuoli. (Oliko sen nimi edes Jack? Jack sopii..)

Mä en itkenyt, koska mä olin ihan turta. Ei näin voi käydä ihmisille jotka rakastaa toisiaan niin paljon!  Itkin vasta huoneessani peiton alla. Mä en tykkää jos joku näkee kun mä itken. Mä en halua olla heikko. Mä en halua, että ihmiset lukee mua kuin avointa kirjaa. Mä en halua tyytyä siihen vastaukseen, jonka joku muu olisi voinut antaa mun puolesta. Ehkä siinäkin voisi olla jotain parantamisen varaa. Ei aina tarvitse olla paras.

Onko rakkaus todellista? En tiedä, en ole kokeillut. Jospa rakkaus ja uni on ainutta todellista maailmassa, niin kuin se joku runoilija(?) sanoi?