Vouh. Tekniikan ihmelapsi iskee jälleen. Ehkä tämä alkaa tästä sujumaan, vaikka välillä tuntuu ettei ymmärrä mitään näistä jutuista.. Mutta ajatelkaa, olen jo kirjoittamassa! Ei saa nauraa. Okei, naurakaa vaan, sillä nauranhan minäkin täällä itsekseni..

Upean mahtavaa, sain äikän aineesta 9½. Ei vaan, mua harmittaa. Olis pitäny tulla parempi, nimittäin "hikari" sai saman. Harmittaa. Olin kyllä epävarma koko aineesta ja 9½ oli samalla helpotus, nimittäin siitä olisi helposti voinut vetäistä huonommankin. Ope oli kirjoittanut koommentiksi vain: Hieno novelli! ja kuulakärkikynällä 9½. Joo, oon mä ihan onnellinen. Sitäpaitsi, mä ajattelin myös samalla lailla, et se on novelli enemmän kuin tavallinen aine.. mutta no, määrittele novelli.. wikipedia on ystävämme: Novelli on lyhyt kirjallinen proosateos. Sen pituuden määrittäminen on hankalaa, eikä ole aina selvää milloin teosta tulisi kutsua pienoisromaaniksi ja milloin novelliksi. Klassisen määritelmän mukaan novelli on riittävän lyhyt luettavaksi yhdellä kertaa.

Jeps. Taas yleissivistystä.