Hienoa. Sain tänään aika shokeeraavaa tietoa inhottavalta lähteeltä. Nimittäin että ex-ihastukseni tykkäsi minusta silloin kun minä tykkäsin hänestä. Ja tämän tiedon sain tyypin "parhailta" kaverilta. Tosi upeen mahtavaa. [toivottavasti tajuatte että tämä on sarkasmia] Mitähän siitäkin olisi tullut? Mietinpähän vaan..

Eilen illalla satoi vettä. Rakastan veden ropinaa kattoon. Ihanaa, kun sitäkään ääntä ei ole kuulunut pitkään aikaan.

Saisi jo tulla kunnon kevät, eikä tälläistä ainaista räntäsäätä. Inhottavaa.

Mietin tänään mikä tekee ihmisen onnelliseksi, ja tulin siihen tulokseen, että monet asiat, muttei mikään niin hyvin kuin se tieto, että mulla on taivaallinen isä joka huolehtii musta ja rakastaa. Mä tiedän etten koskaan ole ollut mikään erityisen hyvä uskis, tai mitään, mutta mä yritän ja mä haluan tehdä parhaani, ja mä tiedän et se riittää. Ja kaikki tekee virheitä, mutta eihän me täällä omassa voimassa matkatakaan. Ja tämä mun raapustelu on sitten ihan oman itteni rohkasemista, ei enempää eikä vähempää.